Kancelarija za brze odgovore u saradnji sa Biznis info centrom

15. septembar 2010.

TATJANA MANOJLOVIĆ IZ "TELENORA" DOBITNICA NAGRADE "ŠAMPIONI U INDUSTRIJI KONTAKT CENTRA"

Direktorka korisničkog servisa "Telenora" u Srbiji, Tatjana Manojlović, jedna je od onih koji su dobili nagradu "Šampioni u industriji kontakt centara" koju svake godine dodeljuje vodeće svetsko udruženje kontakt centara "Contact Center World".
- Korisnički servis bio je visoko na listi "Telenorovih" prioriteta od samog početka našeg poslovanja u Srbiji. Kako bismo unapredili usluge i povećali broj korisnika bio nam je potreban novi kontakt centar. Želeli smo da napravimo svestrano i jednostavno rešenje i izađemo u susret potrebama naših pripejd i postpejd korisnika. Krajem 2007. godine pušten je u rad novi kontakt centar sa izuzetnim tehničkim unapređenjima i mogućnostima za razvoj. Za taj posao bila je zadužena kompanija "Algotech" koja ima bogato iskustvo u zemljama regiona u uvođenju inovativnih rešenja za kontakt centre. Primenjena su rešenja koja koriste vodeći svetski kontakt centri, da bi "Telenor" svojim klijentima obezbedio neprekidan servis - podršku operatera i govornog automata - kaže dobitnica nagrade Tatjana Manojlović.
Kontakt centar kompanije "Telenor" povezuje različite komunikacione i poslovne aplikacije sa ciljem da se poveća efikasnost operatera i unapredi obrada poziva. Zahvaljujući ovim rešenjima, "Telenor" je u mogućnosti da proširi poslovanje i povećava broj korisnika. Uz to, kontakt centar omogućava efikasnije planiranje smena i efektivnije korišćenje radnog vremena operatera, što doprinosi unapređenju odnosa sa korisnicima.