AKTUELNI SEMINARI

«Budućnost nemaju oni koji znaju već oni koji hoće da uče»
Peter F. Drucker

22. maj 2017.

INFORMACIJA U VEZI SA OBUKOM ZA PROFESIONALNE UPRAVNIKE ZGRADA

Privredna komora Srbije, u skladu sa Zakonom o stanovanju i održavanju zgrada („Sl. glasnik RS“ br.104/2016),  počela je realizaciju  obuka za sticanje licence profesionalnog upravnika zgrada. Obuka traje sedam dana, odnosno 50 školskih časova (6 dana po 7 časova i 1 dan sa 8 časova).

Pozivamo sva fizička i pravna lica, zainteresovana za obuku za sticanje licence profesionalnog upravnika zgrada, da kontaktiraju Regionalnu privrednu komoru (ime komore, kontakt telefon, mejl adresa ...) i prijave se za učešće u obuci. U skladu sa izraženim interesovanjem, obuke će biti organizovane u junu i julu o.g.


22-26. maj 2017.

PETODNEVNA OBUKA:  EU PROJEKTI OD A DO Z  - OD RAZVOJA IDEJE, PISANJA PREDLOGA PROJEKTA DO PRIPREME BUDŽETA I JAVNIH NABAVKI 

Ova petodnevna obuka pruža sveobuhvatan pregled mogućnosti finansiranja projekata iz EU fondova i vodi kroz ceo proces razvoja projekta, od ideje, kroz pripremu, kreiranje i pisanje predloga projekta, budžetiranja i pripremu tenderske dokumentacije. Ono što razlikuje ovaj program obuke od drugih jeste razvoj logičke matrice projekta (LFM), koja Vam pomaže da struktuirate i formulišete Vašu projektnu ideju u koncept projekta i priprema tenderske dokumentacije za sprovođenje javnih nabavki po pravilima EU, tačnije po PRAG procedurama.

Cilj programa  je pružanje svih relevantnih informacija o bespovratnim sredstvima i funkcionisanju EU fondova, edukacija polaznika za samostalnu izradu kvalitetnih projektnih aplikacija za EU fondove, pripremu realnog budžeta i planirate trošenje sredstava na EU projektima i pripremu tenderske ponude za javne nabavke.

Predavači: Zoran Krtinić, Marija Spasić Šola, Jelena Kolić i Ratko Bojović - Tim stručnjaka Evropske trening akademije.

Obuka je namenjena: Svima onima koji pripremaju projektne ideje i pišu projekte, onima koji su uključeni u realizaciju projekata finansiranih od strane EU, kao I onima koji žele da se profesionalno profilišu u ovoj oblasti.

Kotizacija: 38.000,00 dinara po učesniku (bez PDV)    


25. maj 2017.

SEMINAR: bezbednost it infrastrukture

Privredna komora Srbije-Privredna komora Beograda, 25. maja 2017. godine, organizuje jednodnevni seminar koji obuhvata teme iz oblasti bezbednosti računarske mreže i odbrane od napada na IT infrastrukturu. 

Cilj seminara:

  • Savladati osnovne koncepte bezbednosti IT infrastructure
  • Upoznati se sa vrstama napada na IT infrastrukturu
  • Ovladavati tehnikama odbrane od napada na IT infrastrukturu
  • Naučiti kako delovati preventivno protiv napada na IT infrastrukturu  

7. jun 2017.

MEĐUNARODNA CESIJA, ASIGNACIJA I PRENOS POTRAŽIVANJA

Na seminaru koji je namenjen privrednim društvima i preduzetnicima koji se bave uvozom roba i usluga i onima koji imaju nameru da se bave spoljnom trgovinom, predavač Biljana Trifunović  govoriće o sledećim temama:

  • Asignacija i Cesija
  • Faktoring poslovi
  • Prenos potraživanja i preuzimanje dugovanja između nerezidenata
  • Kompenzacioni poslovi sa inostranstvom
  • Međunarodno prebijanje dugovanja i potraživanja po obavljenom spoljnotrgovinskom poslu – vrste i postupak sprovođenja
  • Uslovi za prebijanje dugovanja i potraživanja po osnovu kreditnih posao sa inostranstvom u devizama

    


8–13. jun 2017.

UPRAVLJANJE PROJEKTIMA PO PMI METODI I STANDARDIMA(PMBOK V.5) PROJECT MANAGEMENT, PMI, PMBOK V.5

Kompletan 5-dnevni seminar iz Upravljanja projektima uključuje jedinstvena i specifična znanja, veštine, procese, alate i metode čija pravilna primena omogućava da se projekti uspešno realizuju, kao i da se ostvare svi potrebni ciljevi i rezultati radi kojih su i bili pokrenuti.
Ovaj seminar će vam omogućiti da steknete potrebna znanja da biste bili uspešni, fokusirajući se na metodu najvećeg i najpriznatijeg svetskog autoriteta iz Upravljanja projektima, PMI (Project Managaement Institute), sadržanu u njihovom poslednjem izdanju standarda, PMBOK v.5. Sve vodeće globalne korporacije i vlade većine država su već usvojile i primenjuju PMI metodu, uspešno izlazeći na kraj sa mnogobrojnim izazovima sa kojima se susreću na svojim projektima.

Polaznicima će biti predstavljen kompletan i sveobuhvatni trening program ispunjen znanjima i savetima proisteklim iz najbolje svetske prakse za pripremu, planiranje i kontrolu projekata, kao i praktičnim vežbama primenjenim na stvarnim projektima.
Predavač: Miroslav Janković, BsEE, MBA, PMP.

Pozivamo sve koji su zainteresovani za PMP akreditaciju na ovaj trening. Ako položite PMP ispit ove godine po sadašnjoj verziji PIMBOK-a ver.5, vaša akreditacija će važiti i ubuduće, tj i posle izlaska nove verzije PIMBOK-a ver.6, najavljene za drugu polovinu 2017. godine.
Kotizacija po polazniku iznosi 60.000,00 din. + PDV.      


8. jun 2017.

SEMINAR: VANSUDSKO REŠAVANJE RADNIH SPOROVA

Na seminaru koji će biti organizovan u Privrednoj Komori Beograda, 8. juna, biće reči o  prednosti i mogućnosti internog rešavanja radnih sporova,  procedurama rešavanja sporova, Zakonu o sprečavanju zlostavljanja na radu.
Upoznajte se sa zakonskim i praktičnim mogućnostima vansudskog rešavanja koje će zbog prepoznatih prednosti dovesti do smanjenja broja tužbi, kao i povlačenja već podnetih radi bržeg i  ekonomičnijeg okončanja, uz svest o zajedničkom interesu.

Predavač: Olga Vučković Kićanović, stručnjak i predavač u oblasti radnog prava, licencirani  posrednik specijalizovan za radnopravne sporove pri Ministarstvu pravde, savetnik u Republičkoj agenciji za mirno rešavanje radnih sporova.

Kotizacija: 8.400,00 dinara po učesniku (bez PDV)          

21-23. jun 2017.

MICROSOFT PROJECT PROFESSIONAL 2013 – ALAT ZA UPRAVLJANJE PROJEKTIMA

Microsoft Project Professional predstavlja moćan i popularan softverski alat koji se koristi širom sveta u Upravljanju projektima. Tokom poslednjih 30 godina postao je nezamenljiv u svim industrijskim granama i poslovnim oblastima, od građevinskih i infrastrukturnih projekta, preko javnih, 'državnih', finansijskih pa sve do istraživačkih projekata.

Fokus treninga je na praktičnoj upotrebi softverskog alata, tzv. 'Workshop', a nakon završenog treninga polaznici će biti u mogućnosti da odmah koriste ovaj moćan alat na svom radnom mestu. 21 sat ovog treninga, predstavlja formalni trening iz Upravljanja projektima što ispunjava i uslov za tzv. ‘contact hours’ za sve one kojima su potrebni radi obezbeđenja resertifikacije poslovnih akreditacija.

Predavač: Miroslav Janković, BsEE, MBA, PMP, MCTS       Kotizacja: 36.000 dinara + PDV        


7. april–24. jun 2017.

SPECIJALISTIČKA OBUKA: PORESKI SAVETNIK

                                         

PKS-Privredna komora Beograda u saradnji sa Poreskom kancelarijom Tatić organizuje specijalističku obuku čiji je cilj da se obezbedi kvalitetno i efikasno osposobljavanje za rad na praktičnoj primeni poreskih propisa. U toku obuke učesnici će prolaziti kroz intenzivni interaktivni rad, koji će im omogućiti da dobiju obrazovanje iz poreske materije.
Obuka se realizuje kroz 100 časova praktične i teorijske nastave koja pruža mogućnost za dobijanje obrazovanja iz oblasti poreskih propisa i poreske administracije, kao i drugih propisa koji su direktno ili indirektno vezani za poresku materiju. Obuka se realizuje petkom od 16.00 do 19.15 sati i subotom od 9:30 do 14:30.

Predavači: Ministarstvo finansija: Irina Stevanović Gavrović, Ljiljana Petrović, Tanja Đelić i Sonja Nikolić; Agencija za privredne registre: Ružica Stamenković; Poreska kancelarija Tatić d.o.o:  Igor Tatić, mr Momo Kijanović, Ana Borkanović, Đorđe Saveljić, Nikola Jerinić;  Akademski stručnjaci:  prof. dr Hasiba Hrustić

Obuka je namenjena: finansijskim direktorima, knjigovođama, računovođama, poreskim stručnjacima i svima onima koji u svom radu imaju dodir sa porezima i poreskim sistemom kao i onima koji žele da se specijalizuju za zanimanje poreskog savetnika.
Kotizacija: 100.000,00 dinara po učesniku (bez PDV)   


13. maj - 1. jul 2017. 

OBUKA ZA SAMOSTALNOG KNJIGOVOĐU

Usled sve većih i bržih promena u segmentu knjigovodstvenih i poreskih propisa, povećano je i interesovanje za angažovanjem kadrova u ovoj oblasti. Privredna komora Beograda, u cilju osposobljavanja potencijalnih resursa za obavljanje ovih poslova, u saradnji sa ACCOUNT d.o.o organizuje: Obuku za samostalnog knjigovođu od 13. maja do 1. jula 2017. godine,  subotom od 9:00 do 15:30. časova.
Predavanja su orijentisana na praktičan rad u knjigovodstvu. Uz praćenje  realne dokumentacije i uz praktičan rad koji se obavlja na savremenom internet knjigovodstvenom alatu, SAOP miniMAX, polaznici stiču primenjiva znanja, tako da će po završetku obuke lako moći da obavljaju knjigovodstvene poslove u bilo kom privrednom društvu ili agenciji.

Kotizacija po polaznik iznosi 20.000,00 din. + PDV,. Kotizacija uključuje potrebni radni materijal za seminar, skripte, radne zadatke, pristup knjigovodstvenom programu i prateće materijale kao i osveženje u pauzama i uverenje o pohađanju kursa. Prijavljivanje se vrši popunjavanjem linkovane prijave.

Centar za edukaciju i upravljanje projektima

Edukacija

Obuka za službenika
za javne nabavke