ZAVRŠENA OBUKA PRVE GRUPE POLAZNIKA U OKVIRU ŠKOLE DIGITALNOG MARKETINGA

 

U Privrednoj komori Beograda završena je obuka prve grupe polaznika u okviru Škole digitalnog marketinga koja je trajala u periodu od 26. februara do 26. marta 2016. godine.
Digitalni marketing podrazumeva promovisanje određenog proizvoda ili usluge putem digitalnih kanala, uglavnom društvenih mreža, ka precizno targetiranoj publici. Ono što ga razlikuje od tradicionalnog marketinga je to što je jeftin i razni elementi svake reklame vrlo su merljivi. 
Škola digitalnog marketinga koncipirana je kao skup obuka kroz koje polaznici uče kako da prave Facebook i Instagram kampanje, da se uspešno promovišu preko Google-a, posebno primenom  Adwords alata, Serach i Display, da promovišu video sadržaj putem Youtube-a i  kreiraju savršene newslettere. Obuke se realizuju kroz četiri modula:

Modul I - Facebook oglašavanje i Instagram oglašavanje
Modul II - AdWords oglašavanje (Postavka kampanja na mreži za pretragu i Display)
Modul III - Youtube oglašavanje
Modul IV - Email marketing

Zbog velikog interesovanja u toku je formiranje naredne grupe polaznike. Naredna Škola digitalnog marketinga će početi 20. maja 2016.

Centar za edukaciju i upravljanje projektima

Edukacija

Obuka za službenika
za javne nabavke