PROMOVISANJE I PODRŠKA DOMAĆIH PROIZVOĐAČA I PROIZVODA
U FAMILIJA MARKETIMA

U razgovoru sa predstavnicima Udruženja trgovine Privredne komore Beograda, gospođa Dijana Trajković, generalni direktor i gospodin Dejan Rešetar, izvršni direktor domaćeg lanca supermarketa "Familija market", istakli su da je ključno opredeljenje u poslovnoj politici promovisanje i podrška domaćih proizvođača i proizvoda. Supermarket "Familija market" nalazi se u pet objekata Robne kuće Beograd, a u planu je otvaranje novih maloprodajnih objekata u drugim gradovima Srbije. U narednom periodu „Familija market“ će imati potrebu za zapošljavanjem većeg broja trgovaca, a u planu je uvođenje usluge „kupovina on-line“.

Familija market je novi, domaći lanac supermarketa, koji sadrži širok asortiman prehrambene robe – svežih i zamrznutih proizvoda, hleba i peciva, povrća i voća, kao i program kozmetičkih i higijenskih proizvoda, kućne hemije i ostalih proizvoda potrebnih u svakodnevnom životu porodice.

Strategija poslovanja "Familija marketa" fokusirana je na najvišim standardima, vrhunskoj usluzi i stalnoj obuci osoblja. Prednost ovog trgovinskog lanca su i odlične lokacije prodavnica u centralnim delovima gradova Srbije.

Udruženje trgovine, turizma i usluga

Oblasti

Info

Grupacije